Sunday 13 May 2012

Drama oh drama...

Dah lama xmembebel kat sini..mgkin kekangan masa yg membataskan utk aku mencoret sesuatu di sini.. mlm ni layan citer kat astro, tajuk Tiada yang kedua.. Citer ni diadaptasi dri novel dari ALAF 21..penulisnyer Sania Yasmin..aku kan peminat novel, jadi pe2 citer yg de kaitan nga novel, aku msti dh tahu jln citer..alih2 msti hero nga heroin akan bersama gak kan..tp dlm citer ni, kisah alam rumah tangga..mlm pertama dh de kontrak kat tangan..dlm masa 2 tahun, akan kena cerai..sedih kan..kuat benor aku berimaginasi..








Ade sorg kawan ni, dia marah klu aku kuat sgt baca novel..dia ckp nnt akan mempengaruhi idup kiter..aku pun xthu nape dia ckp mcm 2..tapi klu dh hobi, ttp xleh nk ubah kan..hobi baca novel ni lahir sejak aku umur 8tahun..baru belajar membaca sbb my mum kan cikgu..dia pun suka baca novel smp la umur dia 59thun..still klu aku bw blk novel, dia akan ambik baca dulu..rindu my mum sgt2..

No comments:

Post a Comment